Премьеры
Hyundai вивів на тести рестайлінговий Genesis
Друге покоління Hyundai Genesis з'явилося на ринку всього два роки тому, але корейці вже активно працюють над рестайлінгової версією свого преміум-седана. Про це свідчать шпигунські фотографії нового Genesis 2016, що надійшли відразу з двох місць: Німеччини та США.
Оновлений Genesis 2016 поки щільно закутаний камуфляжем, але і в такому вигляді не складно помітити новий передній бампер, оновлену решітку радіатора і модернізовану оптику. Зміни, в принципі, стандартні і незначні ... Але, враховуючи слова президента Hyundai Motor America Дейва Жуковські про нове сімейство двигунів з турбонаддувом, не складно зробити висновок, що головні нововведення варто очікувати не в екстер'єрі, а під капотом новинки.
Один з можливих варіантів двигунів для Genesis - 3,3-літровий твін-турбо GDI, продуктивність якого оцінюється в 370 к.с. та 514 Нм максимального крутного моменту. Ще один претендент - 3,8-літровий V6 з приблизною потужністю 420 к.с. Такі параметри мотора майже повністю «перекривають» характеристики нинішнього 5,0-літрового V8 Tau GDi (425 к.с. і 520 Нм), що недвозначно натякає на його швидкий «вихід на пенсію».
Ще одне важливе поліпшення, яке пророкують новому Hyundai Genesis 2016 - десятиступінчата автоматична КПП, розробкою якої корейці займаються кілька останніх років.
Оновлений Genesis 2016 поки щільно закутаний камуфляжем, але і в такому вигляді не складно помітити новий передній бампер, оновлену решітку радіатора і модернізовану оптику. Зміни, в принципі, стандартні і незначні ... Але, враховуючи слова президента Hyundai Motor America Дейва Жуковські про нове сімейство двигунів з турбонаддувом, не складно зробити висновок, що головні нововведення варто очікувати не в екстер'єрі, а під капотом новинки.
Один з можливих варіантів двигунів для Genesis - 3,3-літровий твін-турбо GDI, продуктивність якого оцінюється в 370 к.с. та 514 Нм максимального крутного моменту. Ще один претендент - 3,8-літровий V6 з приблизною потужністю 420 к.с. Такі параметри мотора майже повністю «перекривають» характеристики нинішнього 5,0-літрового V8 Tau GDi (425 к.с. і 520 Нм), що недвозначно натякає на його швидкий «вихід на пенсію».
Ще одне важливе поліпшення, яке пророкують новому Hyundai Genesis 2016 - десятиступінчата автоматична КПП, розробкою якої корейці займаються кілька останніх років.
Вторник, 18 Августа 2015